Elevmødet 2026
Blev afholdt lørdag den 30. maj, med deltagelse af
næsten 250 jubilarer og gæster til frokost og om eftermiddagen
var vi et sted mellem 500 og 700, der så gymnastikopvisninger.
Jubilarbilleder er nu klar og kan ses her
Kort referat fra generalforsamlingen ses her
Har du skiftet mail for nylig,
så husk altid at sende en opdatering med
Navn - Årgang - Telefonnr. - Mailadresse
på en mail til post@re-elev.dk